Dostawa
Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej, Kuriera, Paczkomatu lub transportem dedykowanym. Możliwy jest również odbiór osobisty w Bydgoszczy pod adresem: ul. Kościuszki 53 (brak możliwości płatności przy odbiorze).
Informacja na temat czasu realizacji całego zamówienia wymaga potwierdzenia mailowego, terminy wskazane przy danym produkcie mogą ulec zmianie w zależności od wybranych produktów i sposobu wysyłki.
Zwroty
- Konsument ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży produktu bez konieczności podawania przyczyn w terminie 14 dni od daty odbioru. Po tym terminie prawo do odstąpienia od umowy wygasa.
- Odstąpienie od umowy następuje poprzez złożenie przez Konsumenta oświadczenia o odstąpieniu od umowy:
- w formie papierowej (do pobrania tutaj) z wykorzystaniem poczty/kuriera na adres Sprzedawcy: BAK Sp. z o.o., ul. Kościuszki 53, 85-079 Bydgoszcz. Skan formularza można przesłać również za pośrednictwem poczty elektronicznej z adresu e-mail wskazanego Sprzedawcy przez Konsumenta. Osoba niezalogowana otrzymuje również plik formularza zwrotu w wiadomości mailowej,
- w formie automatycznej w module zwrotu dostępnym w panelu klienta (tylko dla zarejestrowanych Użytkowników).
- Niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty poinformowania Sprzedawcy o odstąpieniu od umowy Konsument zobowiązany jest zwrócić produkt na adres Sprzedawcy: BAK Sp. z o.o., ul. Kościuszki 53, 85-079 Bydgoszcz. Dla zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem.
- Do przesyłki zwrotnej produktu dołączona powinna zostać informacja zawierająca dane niezbędne do zidentyfikowania zamówienia (nr zamówienia) oraz Konsumenta (dane Konsumenta).
- Sprzedawca dokonuje zwrotu należności zapłaconej za produkt przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przy zakupie, w terminie 14 dni od dnia poinformowania go o odstąpieniu od umowy.
- Zwracane produkty muszą być kompletne, nieuszkodzone i nie mogą nosić śladów użytkowania.
- W przypadku dokonania płatności za pobraniem przy odbiorze produktu oraz płatności gotówką przy odbiorze w siedzibie sklepu Konsument winien wskazać rachunek bankowy lub inny sposób umożliwiający dokonanie zwrotu. W przypadku niewskazania sposobu, zwrot nastąpi przekazem pocztowym na wskazany adres na koszt Konsumenta.
- Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem otrzymanych płatności do chwili otrzymania produktu z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Koszty bezpośrednie zwrotu ponosi Konsument.
- Zwrotom nie podlegają produkty wykonane na zamówienie indywidualne oraz usługi.
- Informacje dodatkowe i szczegółowe regulacje zwrotów obejmuje Regulamin sklepu (Regulamin)